Stöldgods

Eftersom jag och Cecilia har haft en liten diskussion om hur man blir på fyllan, tänkte jag "Upp till bevis!". Som jag nämnt tidigare har jag en viss förmåga att ibland sno med mig glas hem från krogen. (Obs! Jag skulle bara sno med mig glas från krogen och bara "reklamglas" som dom har fått gratis! Dvs. skulle ni efter en fest sakna något, och jag var där, är chansen ganska liten att jag ligger bakom!)

På nyårsfesten i Polen lyckades jag få ner följande i min handväska! (Glasen hade en kungakrona på sig och efter några drinkar tyckte jag att det var en utmärkt idé att "princessan" skulle ha några sådana med sig hem.)



- 7 st whiskeyglas (det var 8 st från början med ett gick sönder i väskan).
- 8 st snappsglas (ett finns inte med på bilden).
- 2 st champangeglas (inget speciellt med dom men är att det var de vi skålade i vid tolvslaget efter det att jag hade "friat").

Märks det att jag har en utbildning inom logiskt om jag lyckas få ner ALLA dessa glasen i min handväska? (Nu pratar vi en handväska och inte en bag!) Slå det om ni kan! Måste säga att jag själv är imponerad! ;o)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänk att två år på EC minsann gav utdelning trots allt! Haha.

Jag är med lite klåfingrig ibland och har med fått med mig glas, saltkar, bestick, tygservett och askfat. Haha. Dock har jag faktiskt inget av stöldgodset kvar :)



(och nu kan jag minsann kommentera din blogg från jobbet!)

2009-02-06 @ 10:34:52
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Hihi, jag tänka sig att den utbildningen lyckades förfina mina skickligheter som tjuv! ;o)

Mrn vad trevligt att du kan göra det från jobbet nu!

2009-02-06 @ 13:24:10
Postat av: tjuven

Haha tur du inte visade kort på min ölglassamling som är gömd i skåpet!

hihi, ölglas från många delar av världen :D

2009-02-06 @ 17:30:03
Postat av: Jeanna

Hihi, när det har jag inte, älsklingen! Och några av dom glasen är ju jag medbrottsling till! ;o)

2009-02-06 @ 17:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0