Planera semester

Som ni vet älskar och uppskattar både jag och Christoffer att resa och den senaste tiden har vi börjar prata om semester. Vi har pratat om att nu framöver hinna med att åka till Norrland och åka snöskoter samt att åka till Tallin i slutet av våren med Stefan och Co. Chrisse hade även vetal ta några dagar på ett varmare ställe nu snart, att bara kunna sitta och ta det lugnt i solen på ett uteställe och äta god mat och njuta.

Till sommaren fyller Chrisse 30 och vi har pratat om en långresa då, jag vill visa Chrisse söderns USA. Tyvärr finns det ingen chans till ledighet under sommaren eftersom det då är som mest att göra, så vi får väl se om det kan hinnas med till hösten istället.


Kommentarer
Postat av: travelmaster

jupp, men redan nästa vecka kan det ju bli ne snabbvisit till Schweiz och Bern :D. Sen i april ska jag ju ner med flyttlass till Vigo, nordvästra spanien på gränsen till Portugal.

Har ju även en självspelande piano ner till Reggio i södra Italien, så lite resor kan det ju bli, även om det är lite jobbrelaterat ;)

Imorgon blir det kassaskåpsflytt i Ronneby, samt ett piano från Ronneby till Bräkne-hoby, inte så exotiskt.

2009-02-25 @ 21:51:19
Postat av: Jeanna

Jupp, och Schweiz har ju jag inte varit i så jag är spänd på att haka på om du nu tar den turen själv. (Ser framför mig alla naturfotografier jag ska lyckas ta på den resan.) Och när det gäller Italien och Spanien är jag med på det också! ;-) Always!

Hihi, inte så exotiskt kanske att flytta saker i Blekinge, men det finns ju värre landskap att vara i!

2009-02-25 @ 22:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0