Nytt jobb

Så...nu är det beslutat, jag ska få Chrisse som chef och börja jobba på hans företag på kontoret tillsammans med Minna. Jag har hjälpt till lite smått den senaste tiden och gjort lite enklare saker på kontoret. Nu i veckan när jag satt där med Minna tyckte hon att jag skulle börja jobba där för hon behövde hjälp.

Egentligen är jag lite emot att jobba ihop med sin pojkvän och att dessuton ha honsom som chef (anser att det lätt kan bli för mycket om man tillbringar så mycket tid tillsammans och risken är att det blir mycket jobbprat privat). Men vad tusan, det är Chrisses företag och då vill jag gärna hoppa in och lära mig.

Kommentarer
Postat av: Annicka

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

2009-02-15 @ 07:56:43
Postat av: Cecilia

Det kommer nog gå bra. Allt sånt där beror ju helt på hurdan pojkvännen/chefen är, och jag tror inte att C kommer att börja bossa runt dig...

2009-02-16 @ 13:40:05
URL: http://cissivarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0