Lindy Hopkurs

Chrisse bad mig nyss att kolla på Swings hemsida (dansskolan där vi båda buggar).

"Lindy hop kurs 8 mars
Nu är det återigen dags att svänga till det lite extra! Den här gången kör vi en gemensam kurs för alla där vi börjar från början som en liten repetition för de som har kört tidigare och så att även rena nybörjare får chansen. Sedan ökar vi på svårighetsgraden efterhand."

Ja! Vad kul! Jippi! Har alltid velat kunna dansa Lindy hop och Chrisse sa att han ville gå dit med mig! Tack älsklingen min för att du vet vad jag vill och för att du vet vad jag älskar! JAG ÄLSKAR DIG, CHRISTOFFER!



Kommentarer
Postat av: Jennifer Makeup artist

Åh vad kul! Jag vill med gå på nån danskurs!!

2009-02-17 @ 02:16:53
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/
Postat av: Marina

låter ju jätteroligt! Lite mer utbud i växjö, finns massor i K-krona oxå men jag är lite snål med att köra...=)

Sköt om dig! vi kan väl försöka träffas snart!!!

Kramar

2009-02-18 @ 08:18:35
Postat av: Jeanna

Jo, det finns ett stort utbud här vilket gör mig väldigt glad!

2009-02-18 @ 15:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0