Klassresa England

Inatt drömde jag att jag var på klassresa igen, men denna gången var vi på ett hotell i England. Alla festade loss rejält på hotellet och blev bra dragna och jag blev lite trött på alla och tyckte de var jobbiga för jag ville inte alls bli packad. I hotellbaren blev jag ovän med Emma O. och Johan E. Jag hade precis köpt en öl när de snodde den för mig och halsade den (de tog hälften var). De påstod att den inte alls var min utan deras och då blev jag så trött på allt och gick upp till hotellrummet. På vägen träffade jag på min älskling Derren Brown (jag älskar honom och det han gör) så det slutade med att jag höll ihop med honom under kvällen istället.


Min lille älskling Derren Brown. Tänk om man hade kunnat få vara hans protege!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0