Helgen som gick

Christoffer fick åka till Växjö i lördags och ta itur med inbrottet med mera. Tyvärr hann han inte tillbaka till kvällen så jag åkte själv till Jamie och Cissi. Vi åt tacos, kladdkaka ocg godis; Gud vad gott och oj vad mätt jag blev! Vi tittade även på melodifestivalen och jag gosade med Lukas.

Strax innan 23:00 var jag i Lörby igen och då kom Christoffer också. Sedan spelade vi Wii i över två timmar, Rainman Raving Rabbit 1 och 2. Chrisse hade inte spelat dom innan men har var riktigt duktig.

Igår tog vi sovmorgon och åt brunch vid 11.00-tiden. Jag lagade till äggröra med ost och skinka samt färska, stekta champinjoner. Mumsigt.



Christoffer åkte tillbaka till Växjö vid 15:00-tiden igår medan jag stannade kvar i Blekinge (jag har en del att pyssla med här). Jag ska åka upp till Växjö ikväll och imorgon bär det av till Göteborg där vi ska köpa en ny bil.

Kommentarer
Postat av: Sir Hallenstjerna

en ny bil?

berätta.

2009-02-16 @ 15:53:18
Postat av: Jeanna

Okej, jag ska förklara. En bil är ett sådant där fordon som man kan färdas på vägen med. Har ratt, fyra hjul, växellåda m.m. Väldigt behändiga (och ibland också nödvändigt) att ha om man bor i ett I-land.

2009-02-16 @ 17:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0