Hallen i Wallcottage

När jag ändå är inne på omgjorda hallar...I sommras renoverade jag några av rummen här på Wallcottage, bland annat hallen/tvättstugan. Eftersom knappt någon utav er har varit hemma hos mig och sett på mina förbättringar lägger jag upp lite bilder. (Lite stolt är jag för jag har gjort precis allt själv: Spacklat, målat, tapetserat och satt upp lister m.m. Duktig flicka!)


Så här så hallen ut innnan mitt ingrepp. Färgen på väggarna var en intetsägande offwhite.


Så här ser den ut nu. Har målat väggarna i en "mullvards"-färg samt tapetserat delar av två väggar i en ljusblå och vit tapet. Har även målat listerna vita.


Jag har även köpt till en vit garderob, samt satt upp en stor silverspegel och spotlights i taket.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad snyggt! Gillar den mullvardsfärgade nyansen! Mycket trevligare än vitt!

2009-02-06 @ 19:28:40
Postat av: Jeanna

Tack Cissi! vad snäll du är!

2009-02-06 @ 22:52:09
Postat av: Maria

Händig du är!! Längtar tills jag med bor i hus. Vill verkligen lära mig sånt med :) Då kan jag ju ringa dig för coaching ;)

2009-02-07 @ 00:12:53
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Annicka

Åh, vad fint! Verkligen verkligen jätte fint! =) Vad duktig du är!

2009-02-07 @ 00:20:48
Postat av: Jeanna

Tack så mycket tjejer! Hihi, bara ring så kommer jag och hjälper till! Känner mig nästan som en expert efter allt målande och tapetserande nu! ;o)

2009-02-07 @ 00:24:08
Postat av: Cecilia

Åååh jag avskyr offwhite! När man har bott i hyresrätter hela sitt liv drabbas man till slut av en våldsam avsmak för alla mesiga färger. Ljusgult, blekgrönt och grått får mig att sparka bakut:) Så din bruna hall känns supermysig, bra gjort!

2009-02-10 @ 11:20:28
URL: http://cissivarning.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Tack så mycket, Cecilia!

2009-02-10 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0