Busy friday

Efter att ha härjat ett tag på kontoret igår åkte jag och Chrisse till Akropolis och åt lunch. Mums! (Deras lunchbuffé är gudomligt god och jag åt så mycket att jag trodde att jag skulle spricka!) Ett tag efter lunch körde jag M (aka Ligisten) in till centrum, först skulle han till banken och sedan skulle jag släppa av honom vid tåget eftersom han skulle åka till sin flickvän över helgen. Efter att ha uträttat sitt ärende på banken körde jag ett par hundra meter till tågstationen när jag blev invinkad av en polis som bötfällde M för att han inte hade sitt säkerhetsbälte på sig. (Det komiska är att han dagen innan hade fått 1500 kr i böter i Karlshamn för samma sak.)Jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen!

På eftermiddagen mötte jag upp Veronika vid kontoret och sedan åkte hon och jag till IKEA. Jag köpte saker till torpet och kontoret samt en pinnhäst i present till Minna (ett inside joke).

På kvällen träffade jag Helena och vi pluggade ihop i några timmar. Vi hann klart med alla uppgifterna så nu är hon förhoppningsvis klar med den kursen.( Vad duktig du är Helena som har klarat av kursen på halva tiden!)

Senare på kvällen öppnade fritidsgården som vanligt på kontoret! Fredagkvällens aktörer bestod av mig,  Helena, Veronika, Chrisse, Stefan och Claud samt hans kusin...eller vänta, är det hans bror eller bara en kille från samma land? (Inside joke.) Jösses vad kul jag hade och när jag och Chrisse väl kom hem på natten var vi så trötta att vi somnade så fort vi la huvudet på kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0