Andar i Bergundadalen

 

På baksidan av Christoffers torp finns en gammal lada. Jag har inte varit inne och tittat i den men när jag har stått på trappan till torpet har jag fått väldigt stark negativ energi från ladan. Något har hänt där och jag kan ofta få känslan utan att en kvinna (tror jag det är) står och tittar på mig från fönstret på sidan av ladan. Det som har hänt där rör sig inte om mord, det är jag helt övertygad om. Jag kan få bilder av en man och en ung kvinna i mitt huvud när jag tittar på ladan. Om det är våldtäckt eller något annat som har hänt mellan dessa vet jag inte riktigt. I början när jag tittade på ladan såg jag starka bilder av en man som dinglade i ett rep, men de försvann och ersattes istället av svagare bilder från mannen och kvinnan. Något ytterst otrevligt är det i alla fall som har hänt där men jag har ännu inte lyckats tolka energin korrekt! (Jag har bett Christoffer frågan mannen som vi hyr torpet av om han vet något).


Inne i torpet händer det också saker. Ibland hör jag fotsteg och rörelser från övervåningen om nätterna och kvällarna när jag vet att ingen är där. Saker har även börjat trilla, rasa och falla ihop medan jag är hemma själv. Tur att jag inte längre är mörkrädd för torpet ligger öde på landet med närmaste grannar på 500 m på vardera hållen.


Jag tror att jag ska ta med mig min wiji-bräda upp hit också för att se om jag kan få någon klarhet i det.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg :)

Spana in min nydesignade blogg och svara gärna på frågan: ska du fira alla hjärtans dag?



2009-02-12 @ 13:07:28
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Spöket

Wijibräda???

2009-02-13 @ 13:59:32
Postat av: Jeanna

Som anden i glaset fast på en fast "bricka" kan man säga.

2009-02-13 @ 15:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0