Vinterklädd

När jag nu för snart två veckor sedan åkte upp till Växjö var den vinter ute, därför hade jag endast packat ner vinterkläder. (Meningen var ju att jag skulle ha åkt hem igen för en vecka sedan pga Annickas fest, men så blev det ju inte, annars hade jag bytt och hämtat mer kläder då.) Med andra ord har jag nu tillbringat den gågna vecka i Växjö iklädd vinterklädder: Svart ullkappa och vinterstövlar. Man känner sig något opassande klädd när man går runt i dessa kläder på stan och solen skiner och det är 15 grader ute.


Normal att gå runt i dessa stövlar när det är vår ute? Nej, skulle inte tro det! (Måste byta ut mina skor här uppe nu. Hade tre par: Vinterstövlarna, ett par jobbingskor samt ett par svarata klackskor vilka tyvärr hela sulan sprack på nu i veckan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0