Vägen till framgång

Tittar på TV, på ett program som handlar om att följa sin magkänsla och att komma fram till vad man man vill ha ut av sitt liv. För att lyckas och nå framgån i livet ska man enligt tv-programmet:
- Vara en optimist (Check)
- Vara tacksam (Check)
- Vara förlåtande (Check)

Jag håller med om allt. Jag kan även se att det som först nu är på senare tid då jag uppfyller alla de kraven och det är först nu som jag har varit riktigt lycklig i mitt liv. Det är även nu som jag har börjat få allt som jag velat ha och som jag har börjat inse vad jag vill ha ut av mitt liv och vad jag vill uppnå. Allt har börjat på något sett, av sig själv, falla på palts! I am happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0