Vad är det för fel på mig?

Vad är det med mig? Vad är det för fel? De senaste dagarna har jag varit relativt pigg bortsett från smärtan i bröstet, men igår morse började jag hosta och psy igen. Denna gången hostade jag och spydde  ännu mer än gångerna innan. Bröstet och lugnorna började även värka ännu mer. Jag var helt orkeslös och låg bara ynklig i sängen hela dagen.

Typskt, Jamie och Cissi ringde och ville komma och hälsa på under gårdagen, men jag orkade inte. Mamma och Bruno skulle också ha kommit och hälsat på men jag orkade inte det heller. (När det för en gångs skull är folk som vill komma hit orkar jag inte.) På eftermiddagen tvingade jag mig ut en stund, satte mig på terasstrappan och drack en kopp med kaffe och då kom grannen över och pratade en kvart. Trevligt, men jag hostade som en dåre under hela samtalet. (Mina grannar är snälla och Mats uppmanade mig återigen att inte vara rädd för att höra av mig om jag behövde hjälp med något.)

Idag mår jag heller inte bra. Hostar och har grymt ont i bröstet och lugnorna (fast som tur är har jag inte spytt idag).  Tråkigt för jag missar dagens middags hos mamma, snyft! Imorgon får det återigen bära av till doktorn! Vad trött jag är på detta nu!

Kommentarer
Postat av: Marina

usch! stackare! Hoppas doktorn kan hjälpa dig så kan du ju inte må!

Kram

2009-04-13 @ 19:54:03
Postat av: Cissi

Ja, det var synd att vi inte kunde besöka dig, men mår man inte bra är det inte kul med besök. Hoppas nu verkligen du får hjälp i morgon och får någon vettig doktor som tar hand om dig!

2009-04-13 @ 19:56:43
Postat av: Jeanna

Tackar, denna gången ska jag minskäl inte åka därifrån innan det blir någon sort utredning på det hela.

Cissi, jo det var jättesynd att jag inte orkade har i här, sorry! :o(

2009-04-13 @ 21:10:18
Postat av: pluggisen

har du funderat på någon slags alternativ behandling? Ibland har sjukvården inte tid att kolla hela människan..

2009-04-14 @ 08:36:55
Postat av: Jeanna

Joda, det har jag funderat på. Chrisse ha varit på mig att åka hem till en fru till hans kompis, som jobba med sådant. Cissi å andra sidan har funderat på cellminne, och det finner jag intressant.

2009-04-14 @ 09:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0