Trädprismor

Förra sommaren hittade jag prismor i en Siabutik som jag gillar. När jag såg prismorna fick jag en idé om att hänga upp dom i ett träd ute i trädgården, fick en bild i huvudet att det kunde bli rätt läckert i solskenet. Jag köpte på mig en hel hög med prismor men det blev aldrig av att jag hängde upp dom. Men nu i veckan kom jag att tänka på min trädprismaidé så idag gjorde jag slag i saken.


Prismorna close up.


Jag valde att hänga upp tio stycken i det stora plommonträdet på baksidan. Det syns tyvärr inte på bilen, men när solen träffar prismorna glittrar det som diamanter. Me likie!

Kommentarer
Postat av: pluggisen

kan tänka mig att det är riktigt fint!

2009-05-01 @ 10:35:19
Postat av: anna

ÅÅHH VAD FINNT DET SER UT!!! DET ÄR SÅ VACKERT!

2011-11-13 @ 12:57:08
URL: http://dagligamirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0