Till Sydafrika

Mamma och jag har idag mer eller mindre beslutat för att åka på 2 veckors rundresa i Sydafrika i november. Ju mer jag har tänkt på det, destå mer har jag gillar tanken på resan!

Vi kommer bland annat att besöka Soweto, Johannesburg, Kruger, Swaliland,  och Cape Town.

Vi kommer att åka på Safari i Kruger National Park, sova i safaritält, besöka en guldgruva i Gold Reef City, att se Frihetsplatsen, besöka Godahoppsudden och en pingvinkolloni, åka upp på Table Mountain, besöka en vingård plus en massa guidning och sightseeing utöver detta. Me like.

Vad jag kommer att se och få uppleva:


Nationalpark och Safari i öppna Jeepar.


Johhanesburg och Table Mountain (ligger iofs i Cape Town).


Cape Town och Godahoppsudden.

Kommentarer
Postat av: pluggisen

det låter underbart!

2009-04-18 @ 16:08:24
URL: http://www.metrobloggen.se/Maleh
Postat av: Jeanna

Mmm, visst gör det! :o)

2009-04-18 @ 17:22:33
Postat av: Marina

åhh det låter som en toppen resa!

2009-04-18 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0