Tävling: Balskor 2009

Jag var inne på samma sida där jag hämtade klänningarna och tittade på balskor, tänkte att vi kör en tävling när det gäller skor också. Vilka av dessa är en favorit? När det gällde skorna var utbudet inte alls lika stort som klänningarna och alla skor påminner mycket om varndra. Tydligen ska årets balskor vara strassprydda?




(Klicka med markören på bilderna så förstoras dom.)

Om man bara ska se till skorna och inte tänka på att matcha dom med en speciell klänning, gillar jag de sista skorna (nr 6) bäst så jag lägger min röst på dom.

Kommentarer
Postat av: pluggisen

jag håller med dig!

2009-04-22 @ 20:05:05
Postat av: Cissi

Jag gillar dem alla utom nummer två. Sen tycker jag iof att de röda är jättefina och det var kul nytänk med stenarna på klacken men de skulle varit liiite mindre.

2009-04-23 @ 12:23:40
Postat av: Jeanna

Jag tycker också att de röda var lite orginella, med strass på klacken. Men precis, stenarna skulle ha varit mindre! :o)

2009-04-23 @ 12:45:47
URL: http://jeannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0