Sydafrika till hösten?

Min mamma ringde igår och frågade ifall jag ville följa med på en resa till Sydafrika till hösten. En resa med "Jan och gänget" (vi åkte med dom till USA för tre år sedan och hade det väldigt kul och trevligt). Är väldigt sugen med man måste betala in en del nu för att få en plats. Hm, frågan är ju om jag och Chrisse kommer iväg till USA till hösten? Är sugen på båda resorna, eller ska jag kanske göra båda? Hm, har några dagar på min innan summan till Sydafrikaresan ska betalas in...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha-ha... Jag tror säker att det är en intressant resa. Jamie berättade att man skulle få besöka en guldgruva. Men med tanke på förra gångens bussfärd så sa jag att säkerheten känns ju kanske inte helt kontrollerad på alla de där utflykterna. De skulle aldrig få ner mig i en guldgruva. Men resan i helhet är säkert intressant.

2009-04-10 @ 11:14:21
Postat av: Jeanna

Jasså Cissi, så du vill inte ha en nära-döden-upplevelse till a la skogsväg i Oregon och hänga ut med en buss för ett stup! Jag var rädd då ska jag erkänna!

Guldgruvan visste jag faktiskt inte... Men ju mer jag tänker på det, ju mer vill jag hänga med!

2009-04-10 @ 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0