Sömtablett och samtalterapi

Igår kväll tog jag en sömtablett för att kunna sova ut ordentligt eftersom Chrisse kommer hit idag. Jag har sovit så dåligt pga smärtan så jag har vait seg och trött om dagarna och oftast vaken länge om nätterna. Men strax efter niotiden (då sömtabletten precis var tagen) fick Jeanna Psykolog rycka ut och köra samtalsterapi och psykoanalys åt en vän (vilket jag gärna gör ska tilläggas). När vi väl sa god natt var klockan en bra bit efter midnatt och jag kände inte av sömntablettet så jag la mig och tittade på höstlegender på TV. Somnade inte förrän klockan var närmare tre inatt. Min plan med att sova ut gick i kras med andra ord men vad gör det om man istället kunde finnas där för en vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0