Snygg och sexig

Jag har varit sjuk så länge samt att jag har sovit så dåligt att detta verkligen har påverkat mig negativt. Min sömnbrist, framför allt, har orsakat hormonrubbningar. Det känns som att min seratoninnivå har varit väldigt låg vilket jag inte är van vid och jag har de senaste dagarna inte känt igen mig själv. Framför allt känner jag att jag inte har kunnat upskatta Chrisse tillräckligt, har nog inte varit en så rolig flickvän under dessa veckorna! Så jag vill bara säga: Christoffer, jag älskar dig över allt annat!

Du är den mest underbara person jag har varit ihop med, det finns ingen annan som ens kommer inärheten av dig! När jag såg dig på kontoret igår (efter att ha varit ifrån dig hela helgen) var det första jag tänkte: Fan, vad snygg och sexig du är...och du är min!

Du är det mest säkra valet jag har gjort i mitt liv! Älskar dig och vill inte ha någon annan än dig!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du har inte funderat på att byta ut insomningstabletterna mot melatonintabletter? De är ju åtminstone naturliga, och brukar funka väldigt bra. Skrivs dock ut av läkare, så du får väl be nån sån om hjälp:)



Om serotoninvärdet är för lågt kan du ju käka mer av det! Bananer, kiwi, ananas och tomater. Eller nässlor! Hihi...

2009-04-07 @ 09:32:33
URL: http://cissivarning.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Du Cecilia, jag har ätit bananer och Kiwi till förbannelser. Tänkte att om jag bara får upp serotoninen så kommer melatoninen strax efter som en "bieffekt"... Fast nu har jag sovit som en stock i två dagar/nätter och jag märker faktiskt en skillnad! :-)

Men tack ändå för din hjälp.

2009-04-07 @ 16:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0