Skottskada?

För ett tag sedan fick jag ett rivsår på min hand. Såret är nu läkt men jag har ett mindre smickrande ärr efter det. Hela min kropp är fulla med liknande ärr, min kropp är tydligen väldigt dålig på att läka på ett vackert sätt. Bland annat har jag ett ärr på min van som jag fick efter ett infekterat sår när jag var tio år. När jag är på humör brukar jag dra en historia om att det är ett ärr efter en skottskada jag fick i USA, det är otroligt hur lätt det är att få folk att gå på det. Min historia brukar varierar om hur jag fick denna skottskada, den ena historien värre an den andra, men det hindrar inte folk från att tro på det jag säger men jag antar att allt handlar om hur historien berättas? När jag pluggade i USA tyckte min värdfamilj att jag skulle ställa upp i stadens Storytelling Festival eftersom jag berättade historier med sådan inlevelse. Min lärare i "Speach and Debate" tyckte samma sak. Kanske ska satsa på det nästa gång jag är i USA?


Mitt ärr på handen samt min "skottskada".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0