Sen ansökan

Inatt kom jag plötsligt på att igår hade varit sista dagen för att skicka in ansökning till högskolan. "Helvete", tänkte jag för mig själv. Där fick jag för att jag sköt upp ansökan. Men så imorse när jag satte på nyheterna hörde jag med glädje (för min del i alla fall) att studera.nu hade varit överbelastat igår så anmälningentiden hade skjutits fram till 12.00 idag. Jippi! Så med andra ord skyndade jag mig in på sidan och anmälde mig till två kurser. Men, efter en viss tvekning blev det ingen ekonomi för mig utan jag körde på annan inriktning i en form av förverkling: Två fotokurser.
-Fotografik, 15 poäng
-Foto/digital bildredigering, 15 poäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0