Samtal med kuksvägerskor

Är det konstigt att de tjejer som jag under senaste tiden pratar mest med, är två tjejer som jag är buksvåger med (eller vad det nu heter när det gäller tjejer, kuksvägerskor?)? För ett halvår sedan kände jag ingen som hade haft ett förhållande med samma kille som mig och nu finns två stycken i mitt liv som jag pratar väldigt ofta och öppet med. Jag tror till och med att det inte finns en gräns för vad vi kan prata om. Det skumma i det hela är att jag inte känner att situationen på något sätt är konstig eller att jag på något sätt känner att jag känner negativa känslor mot dessa tjejer. Jag anser att båda tjejerna är helsköna och det finns inte en gnutta av svartsjuka eller någon annan liknande känsla inblandad utan jag ser dom som vilka vänner som helst. Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden men förr tror jag inte att jag hade klarat av sådana vänskapsförhållanden.

Kommentarer
Postat av: pluggisen

fint ord jag kom på stolt

2009-04-29 @ 23:38:03
Postat av: Jeanna

Ja, fint ord jag fick från dig, så tack! "Kuksvägerskor" hittade pluggisen på!

2009-04-29 @ 23:41:14
Postat av: Marina

men det är väl härligt att man ändå kan vara vänner! Tror det har med ålderna att göra kanske? Man blir mogen och ser möjligheten att få en vän istället för en fiende?

Trevlig valborg!

2009-04-30 @ 13:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0