Risken är obefintlig

Jag har inte träffat Christoffer på 16 dagar och det kommer att dröja ytterligare några dagar innan jag kan åka upp till Växjö. Vad jobbigt det känns! Även fast jag och Christoffer pratar dagligen och håller kontakt via mail och chatt så är det inte samma sak. Vi får inte det utbytet av varandra som vi normalt känner och vi har heller inte samma närhet.

Både jag och Chrisse är väldig fysiska människor och vi rör ofta mycket vid varandra. Nu menar jag inte bara sex (även ifall det är en stor del utav det) utan våra dagar ihop är fyllda av spontana kramar, kyssar, smekningar och handhållande  från bådas sidor och om nätterna sover vi alltid tätt omslingrande. Vi har ofta långa diskutioner om allt mellan himmel och jord samt att vi ofta bollar idér och tankar med varanda. När jag är med Chrisse känner jag utbyte och inspiration på ett sätt som jag aldrig för ha gjort ihop med en annan människa. Jag vet inte hur jag ska förklara det, men det är på ett sätt som om att vi helt enkelt hör ihop.

Ikväll sa jag till Chrisse att när vi nu har varit borta så här längre från varandra, men är så vana att vara så nära, är jag lite smått rädd för att vi kanske glider ifrån varandra en aning. Till svar fick jag: "Risken att jag skulle lämna dig nu är obefintlig!" Det var iofs inte så jag hade menat, men att få höra de orden fick mig att bli helt varm i kroppen. Det fick mig att smälta...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackars dig (er) att du inte kom upp till Växjö. Förstår att du längtar och saknar...

2009-04-23 @ 09:07:21
Postat av: pluggisen

16 dagar! OJ! Förstår att du tycker det är jobbigt

2009-04-23 @ 09:52:28
Postat av: Jeanna

Ja, det är jättesynd om oss! Näää, det är det egentligen inte alls men det känns lite jobbigt att vara ifrån varandra när man är van att vara så extremt nära. Men vi träffas igen om några dagar och vi får väl försöka ta igen allt det som vi har missat under denna tiden.

Fast, jag kan iofs även tycka att det är bra att vara ifrån varandra för man får då längta och reflektera över varför man tycker så mycket om den andra människan och varför man saknar personen så mycket. Avstånd är bra för förhållande även om det är jobbigt!

2009-04-23 @ 10:32:57
Postat av: Maria K

Lider med er! Jag tycker det är jobbigt att vara ifrån G bara två dagar. :)

2009-04-23 @ 16:10:59
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Tack, Maria! Mmm, förstår att du saknar honom efter bara några dagar!

2009-04-23 @ 16:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0