Lättklädda män

För väldigt många år sedan såg jag en dokumentär om Chippendales och jag måste erkänna att jag hade dels väldigt svårt att ta det på allvar och dels svårt att finna det sexigt. Är det någon mer än jag som tycker att dessa stippande killar inte är speciellt sexiga när de gör sina nummer? Visst var de snygga med vackra kroppar, men inte är de direkt sexiga när de dansar (om man tex jämför med strippande tjejer är det en jädra skillnad). Hade jag gått på en av deras shower tror jag jag hade haft svårt för att låta bli att bryta ihop av skratt.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag ahde nog kunnat njuta av dem mer om de stod stilla. Eller om de hade på sig slitna jeans och verktygsbälte samtidigt som de byggde ett hus:) Jag gillar kroppar som arbetar, men att fjanta runt på en scen och jucka räknas inte in i kategorin "arbete". Inte för mig iallafall!

2009-04-07 @ 15:38:14
URL: http://cissivarning.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Jag instämmer, Cecilia! :D

2009-04-07 @ 19:26:44
URL: http://jeannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0