Ivanhoe

Som liten gillade jag att titta på Ivanhoe, vet inte hur många gånger jag har sett den. Jag älskade allt som hade med slott och prinsessor att göra och Ivanhoe föll under den kategorien. Men hur många gånger jag än såg den filmen så kunde jag inte komma över att jag ansåg att Ivanhoe valde fel tjej. Jag ansåg att visst var Lady Rowena väldigt vacker, men judinnan Rebecca hade gjort så mycket för honom och man kunde se hur hon älskade honom (och det gick inte att undvika att han uppenbarligen hade känslor för henne också). Han skulle ha valt Rebecca...


Vilken tycke ni Ivanhone skulle ha valt: Rebecca eller Lady Rowena?

Kommentarer
Postat av: Marina

jag älskar oxå Ivanhoe såg alltid den vid nyår(eller jul?)...och sound of music!

Hahha vad roligt med alla de gamla grannarna kan tro de gillar dig, du är ju så gullig och snäll!

Hoppas du snart mår bättre tycker nog du ska gå till doktorn igen...kan ju inte vara sjuk så länge!!!

Kram

2009-04-07 @ 09:45:56
Postat av: Cissi

Jag håller med dig, han skulle valt Rebecca!

2009-04-08 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0