It was me!

Chansen finns att jag kommer att åka dit för misshandel på helgen fest i Växjö. Eller chans, risk ska jag väl snarare kalla det för! För dyker en viss person upp och han uppför sig på samma sätt som tidigare gånger kommer mina värderingar samt tålamod inte att acceptera det. Så får ni höra talas om en tumult i helgen i Växjö kan jag redan nu säga: It was me!

Inte för att jag är för att lösa situationer med slagsmål, inte det minsta utan jag är snarare tvärt om! Men gör denna killen vad han har gjort förra gånger kommer jag inte kunna motstå frestelsen att lappa till honom. Jävla idiot rent ut sagt! Fy fan vad fegt och omanligt hans uppförande är! Han förtjänar ett rejält kockt stryk!

Innan när jag bodde själv i lägenhet i Karlshamn brukade jag agera livakt åt mina vänner. Hade vi varit ute en kväll gick jag alltid en runda och följde med mina kvinliga vänner hem så att de kom hem säkert. Jag visste att ifall något skulle hända hade jag stört chans att reda ut situationen. Jag har alltid varit stark samt att jag förr tränade kickboxning. Nu är jag i dagsläget iofs inte lika stark och smidig som jag var en gång i tiden, men jag är dum nog att tro att jag ändå skulle reda ut situationer så länge knivar inte är inblandat. Ska vi gissa att min stöddighet kommer att bli min död?

Kommentarer
Postat av: pluggisen

ojoj, känns som man vill höra mer om detta på msn med:P

2009-04-29 @ 16:46:10
Postat av: Jeanna

Jag kan säga vad det rör sig om. En kille som vid flera tillfällen har slagit ner en tjej, en tjej som är betydligt mindre än honom. Inte för att storleken har en betydelse, jag tycker ändå att det är fel att slå ner en tjej. Men är tjejen dessutom chanslös så gör et mig bara ännu mer förbannad!

2009-04-29 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0