Inga värktabletter

Med febern jag fick i veckan kom även värken i bröstet och lungan tillbaka. Febern har nu släppt men värken kvarstår. Igår tog mina panocodtabletter slut så idag är jag helt sängliggandes och tyvärr fungerar inte alvedonen som ersättning för att dämpa värken. Skit vad trött jag är på detta nu och fasiken vad trött jag är på att bara vara hemma utan att orka göra något! Nätterna är nästa värst för jag vaknar flera gånger  av värken vilket gör att jag är seg och slö om dagarna pga sömnbristen! Men jag ska åter till fabror doktorn på tisdag så vi får se vad som händer.

Idag kunde jag ha varit i klubbstugan med hela Växjögänget och roat mig, men nej... Jamie och Cissi ringde och ville komma och hälsa på men jag orkade inte det helller. Känner mig som värsta kärringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0