Handla till mig själv?

Jag kom på idag att jag inte har köpt något till mig själv på drygt fem månader. (Bortsett från de röda paljettskorna i Polen och den gröna klänningen på Irland.) Okej, färg och dylik har jag ju inhandlat till torpet, men det har ju direkt inte varit till mig själv på det sättet. Visst har jag köpt kläder och prylar, men de har alla varit presenter till andra. Eller, okej...nu kanske jag överdriver för vi har ju faktiskt varit utomlands några gånger så jag har ju lagt pengar på det... Tror att det sista jag köpte till mig själv var Wii Fit som jag köpte i oktrober månad.

Inte för att det har handlat om brist på pengar, utanför att jag inte har behövt något. Jag har kläder till förbannelse, så det behöver jag inte. Något annat kan jag heller inte komma på att jag skulle behöva eller vilja ha? (Jag är ju långt ifrån en prylbög menar jag.) Det enda jag just nu skulle kunna tänka mig att inhandla är lite kameratillbehör.

Undra vad som har hänt med mig för jag var grym på att handla innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0