Grönska och fågelkvitter

Jag har tillbringat hela eftermiddagen hemma på Kastanienhof,  jag är till och med fortfarande kvar här. Jag älskar detta stället och jag älskar detta huset, jag känner mig hemma här och jag trivs så bra. Jag ska vara här hela kvällen och jag funderar till och med på att sova över.  På något sätt ät detta huset "hemma" för mig och jag antar att det alltid kommer att förbli så. Jag skulle ha väldigt svårt för att en dag sälja det och se en ny familj flytta in, jag tror inte att det hade gått!

Under eftermiddagen har jag suttit ute i trädgården i grönskan med en kopp te och lyssnat på fågelkvitter och filosoferat. Så lugnt, skönt och härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0