Filmkarriär?

För ett tag sedan pratade jag med min vän Ola. Under samtalets gång kom vi in på jobb och karriärer och jag nämnde att mitt drömjobb hade varit att få jobba inom filmindustrin. Ola nämnde att han hade en vän som jobbade i filmbranchen och ville jag så kunde han ringa henne och höra ifall de behövde folk. Hela jag skrek "JA!" inombords. Men den lyckan varade inte länge. När jag fick reda på vilken vännen var så jag att han inte behövde besvära sig med det telefonsamtalen för tjejen i fråga gillar inte mig. Eller tja, hon gjorde det då verkligen inte för tio år sedan!

Filmkarriär? Nej...


Kommentarer
Postat av: Ola

vad var det nu igen livets stora gåta var?

2009-04-22 @ 21:13:23
Postat av: Jeanna

Ja, vad var det Ola nu igen? Kan inte komma ihåg så kan du påminna mig? ;o)

2009-04-22 @ 21:55:58
URL: http://jeannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0