Fastklistrad

Det ska ju vara jag till allt! Borde skämmas för mina hjärnsläpp ibland, men jag bjuder på denna!

Jag tog med mig en fin, stor kruka till torpet (som jag har haft hemma i Lörby). Jag tänkte att jag skulle plantera lite fina vårblommor i den som jag kunde ställa på yttertrappan. När jag tog ur krukar i min bil och ställde den på trappan var jag tydligen för hårdhänt för jag lyckades slå av en kant på den. Lite ledsen över min klanteri (för jag gillade verkligen krukan) beklagade jag mig till Chrisse. Chrisse föreslog att jag kunde klitra ihop krukan igen och köpte något superklister till mig. Så i förmiddags satte jag igång med att få ihop krukan igen, men vad händer? Efter att jag har satt på klistret, hållt skärvan mot krukan en stund ska jag ta bort handen och upptäcker att det inte går! -Jag hade klistrat fast mig själv i krukan! Det tog min närmare fem minter plus ett samtal till Chrisse innan jag fick bort min hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0