"Du är lite småporrig"

När jag pluggade logistik hade vi en kille i klasses som hade lite speciella intressen/böjelser (eller hur jag nu ska formulera mig). Visst att alla killar gillar sex, men han tillhörde sin egen liga och vi tjejer i klassen kunde ibland bli stumma när vi hörde saker han sa och berättade (och jag är ändå inte pryd av mig!). Hur som helst, en kväll i vintras började killen ifråga chatta med mig på msn (vi hade inte hört av varandra sedan vi gick ut utbildningen 1,5 år tidigare). En bit in i chattandet frågar han mig om jag är singel och jag svarar att jag inte var det eftersom jag då hade träffat Chrisse. Sedan utspelades följande chat:

X: "Vad synd, jag hade annars tänkt fråga om du hade velat träffa mig?"
Jag: "Äh? Okej? Nej tyvärr, jag är redan upptagen, men tack ändå. Men varför skulle du vilja träffa mig menar du?
X: "Jag har alltid tyckt att du har varit lite småporrig!"
Jag: "Va? Småporrig? Vad menar du med det???"
X: "Nja, jag vet inte riktigt. Men jag har alltid tyckt att det har varit något sexigt med dig."
Jag: "Okej? ...tack antar jag?"
X: "Men vad tycker du om mig da?"
Jag: "Ja, inte är du småporrig i alla fall!"
X: "Vad menar du?"
Jag" Du X, du är JÄVLIGT porrig!!
X: Åh, tack så jättemycket!"

Hrm, nu var iofs min kommentar inte menat som en komplimang, men att han tog det som det förundrades jag inte ett dugg över! Herre min Gud!

Kommentarer
Postat av: pluggisen

haha, vilken snubbe xD

2009-04-23 @ 23:03:06
Postat av: Jeanna

Hihi, ja du, han är...speciell...

2009-04-23 @ 23:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0