Beundrar en vän

Jag vill skriva ett inlägg och berömma min vän Linnéa som under det senaste skolåret har imponerat på mig!

Linnéa började i höstas plugga på ett program på BTH. Exakt vad programmet heter kan jag inte säga men det är inriktning mot samhällsvetare. Både förra terminen och denna har Linnéa utöver heltidsutbildningen även läst kurser vid sidan om och denna terminen har hon läst en kvällskurs i Kristianstad dit hon har tagit sig en kväll i veckan. Utöver detta har hon två små barn att ta hand om och trots detta har hon orkat kämpa på och klarat alla sina kurser gallant och aldrig fått underkänt på en tenta eller missat en deadline.

Jag är väldigt stolt över dig och du imponerar på mig, Linnéa! Jag vet att du tycker att det är tufft men jag beundrar dig för att du inte ger upp utan orkar kämpa vidare!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Problemet berör tack o lov bara mig, och inte Johan. Men jag ska försöka ta hand om mig, som du sa. Även om det känns helt omöjligt just nu. Usch.

2009-04-24 @ 16:05:05
URL: http://cissivarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0