Ben n Jerry´s Ice Cream

Jag älskar Ben n Jerry´s glass! Denna amerikanska glassort sänder mig till himeln och tillbaka när jag äter den! Visst kan jag tycka att 50 kr för en liten glassbägare är mycket pengar, men så fort jag har öppnat bägaren och känner smaken i munnen inser jag att det är värt varenda öre! Nu har jag än så länge inte provat alla sorter, men jag har betat av fyra stycken i alla fall och hitentills är min favorit Chocolate Fudge Brownie! Är men en chokladfanatiker som jag är är denna smak beroendeframkallande.



Kommentarer
Postat av: pluggisen

de glassarna är och förblir gudomliga!

2009-04-25 @ 17:06:58
Postat av: Jeanna

Det är de verkligen!

2009-04-25 @ 17:25:36
Postat av: Sofia

Haha, oki :)

Aaa, dom glassarna är ju rikgit gudomligt goda allså ;:D

2009-04-25 @ 17:36:32
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Maria K

Dom glassarna är värda varenda krona!

Jag tillhör den där konstiga skalan som inte gillar chokladglass så din favorit har jag inte testat.

Min favorit är cookie dough (eller nåt sånt heter den) har även testat nån alaska (??) med små vita chokladbjrönar i (MUMS) och strawberry cheesecake (LOVELY!) :P

2009-04-25 @ 18:28:22
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

"Cookie Dough" är gott och likså "Baked Alaska". "Stawberry Cheesecake" har jag inte smakar men däremot "Chunky Monkey". Alla är gudomliga och jag ser fram emot att få smaka på resten som jag ännu inte har provat på.

2009-04-26 @ 01:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0