Är du Jeannas pojkvän?

Markus och Jim hade ett jobb i Mjällby i veckan. När de ändå var i krokarna bad jag Markus hämta min post hos min granne (jag har ju inte varit hemma på 1,5). Nu ikväll träffade jag både Markus och Jim och fick då berättat för min att grannen hade varit väldigt nyfiken på vilken utav dom som hade varit min pojkvän.

Mina grannar är allt nyfikna! ;-) Det komiska är att varken Markus eller Jim utseende- eller åldersmässigt liknar Chrisse. De är helt olika! Grannarna kan allt få undra lite...  ;-)

Kommentarer
Postat av: ThisIsMaria

Men måste väl ändå vara lite skönt att dom håller ett vakande öga när du är borta? :)

Hur är det med dig annars?

Kram

2009-04-04 @ 09:10:33
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Torun

Ibland händer det att man ramlar in i en blogg helt slumpmässigt. Det gjorde jag idag, efter att ha gjort en Googlesökning på ordet Universum. Har nu läst igenom en del av dina inlägg och gillar det jag läser, speciellt din livsglädje och empati!

2009-04-04 @ 09:48:03
URL: http://matnjutning.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Tourn: Tack för titten och för att du gillar min blogg! :-)

2009-04-04 @ 10:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0