80-talets rockgrabbar

Inget går upp mot rocken som producerades på 80-talet! Sedan jag i 7:an köpte "Nötens" (Johans E:s storebror) alla vinylskivor med Bon Jovi har jag varit ett stort fan och det har suttit i sedan dess! Var jag tvungen att välja en musikgenre hade jag gett upp poppen för rocken, inget snack om saken.

När jag igårkväll satt framför TV:n råkade jag klicka förbi en realityserie med Bret Michaels, sångeren från Poison, och jag kom då underfund med en sak. Av alla rockband som fanns på 80-talet, är det endast två personen som fortfarande ser bra ut i min mening: Bret Micheals och Jon Bin Jovi. Fast, Bret verkar vara fast lite mer i 80-talest rock än vad Jon är....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0