Vilka desperata män det finnns...

I onsdags kväll skaffade jag mig ett konto på match.com. Inte för att jag direkt är ute efter att träffa någon ny utan mest som en kul grej (känner ändå att jag behöver vara själv ett tag...)

Jösses vad många träffar jag är uppe i nu (219 st män har varit inne och tittat på min sida i skrivandets stund) och jädra vilka konstiga mail jag får! Det finns verkligen desperata män där ute! (Menar inte att vara elak utan är mest förvånad!)

Ett mail jag fick från en man lät:
"du jag har inte några barn helre vill ha barn söt fru som du jag har altt man behöver 10caterpillar boldoser 3 volvo 4mc god emi 9 ansälda men jag älskar att dansa bogg du jag var i rio d janero i febroari på caterpillar fabriken där var bra du kan väl tel mej i kvell på XXX kram från XXX"

Behöver jag säga att jag inte ringde honom? *Skakar på huvudet* Hur som helst så fick jag mig ett gott skratt och det är ju aldrig fel! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0