TV-premiärer i USA

Okej, så jag tittar sällan på TV. Visst följer jag en del serier men tack var internet laddar jag ner serierna dagen efter det att avsnitten har sänts i USA (jag ligger med andra ord rätt mycket före mina vänner som följer samma serier på TV här i Sverige).

Den gågna veckan har några av serierna jag följer haft TV-premiär för säsongen i USA:

"Gossip Girl:" Hm, första avsnittet var inte så värst bra, vet ännu inte om jag ska fortsätta att följa den...Första säsongen var helt okej för en ungdomsserie.

"One tree hill": Okej, så jag gissade att Scott ringde till fel tjej och friade när serien slutade innan sommaren, men helt okej...

"90210": När jag gick i åttan/nian följde jag "Bervery Hills 90210" och jag kunde därför inte motstå att kolla in den här nya serien som är en spin off på den gammla. Den var väl okej om man nu gillar ungdomsserier, men inget jag kommer att följa.

Kan inte vänta tills följande serier har premiär:
- Entourage: (Premiär 080907) Den är så bra, Ari och Johnny Drama är bäst! Scenen med "kaninsexet" (där Turtle har svarat på en sexannons och tvingas dyka upp i en rosa kanindräkt) är så bra och sjuk!
- Lipstick Jungle: (Premiär 080924) Den här serien sänds inte i Sverige, men den är toppen! En riktig "Girl Power"-serie. Påminner en del och Cashmere Mafia men något bättre tycker jag.
- Cashmere Mafia: Girl Power när den är som bäst!
- Desperate Housewives: (Premiär 080928) Behöver jag väl kanppast förklara?
- Smallville: (Premiär 080918) Älskar scenografin i den här serien! Är väldigt svag för Tom Welling dessutom, som spelar Superman. (Om jag ska vara ärlig så är det pga Tom Welling som jag tittar på Smallville.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0