Tony? -Nej...

Tony hörde av sig igår eftermiddag och undrade om jag ville träffas på kvällen, han kunde komma över till mig och hälsa på lite. Jag berättade att jag skulle på danskurs i Karlshamn och det hela slutade med att vi bestämde att jag skulle köra hem till honom efter att kursen hade slutat.

När han öppnade var han snyggare än vad jag hade kunnat minnas honom som och när vi kramade om varandra kände jag åter igen hur gott han doftade.

Två timmar senare låg vi i hans soffa och kramade om varandra (ja, vi hade haft väldigt trevlig innan dess ;o) ) när han säger att det kanske inte är så bra att jag sover över eftersom han behövde sova och jag har sömnproblem och det då kunde bli lite jobbigt, men att jag gärna fick stanna en stund längre. Jag svarade nej och körde hem....

Hm, när jag kom hem såg jag att han hade varit online på match.com och det samma gäller under dagen idag (han hade alltså inte skrivit något där till mig). Skickade ett sms innan idag till honom men han har ännu inte svarat...

Jaha, det var det. Men, hur som helst, nu vet jag ju var han var ute efter och behöver inte slösa mer tid på honom! Synd, för jag gillade honom annars! Men vad är en bal på slottet?


Kommentarer
Postat av: Maria

Är han helt dissad nu eller??



Händer annars i veckan?

Kram maria

2008-09-30 @ 14:16:12
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Japp, han är helt dissad. Har har inte hört av sig alls efter vår lilla "träff" i söndagskväll, men han är onlie hela tiden på match.com. Men men, det är ju bättre nu att jag fick reda på så här tidigt vad han var för någon och vad han var ute efter. Klandrar mig själv lite dock för att jag totalt missbedömde honom, men skit samma. Det är bara till att ta nya tag ;o) På fredags ska jag på firmafest på Hanöhus, på lördag träffa er och på söndag på buggkurs. -Kul alltihopa! :o) Kram

2008-09-30 @ 15:31:42
Postat av: Maria

Hej hej!

Vad sägs om lite förfest hemma hos mig på lördag?

Kram

2008-10-02 @ 15:46:08
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0