Ska det falla pga detta?

I fredags satt jag och Tony hemma i hans soffa och myste med en massa tända ljus runtomkring oss (det här var efter hånglet på altanen). Han sa då att han tyckte att det var synd att en så härlig tjej som jag bodde så långt iväg från honom. Att han ville hitta någon att dela sitt liv med och undrade hur det skulle kunna bli möjligt med mig. Dels jobbade jag väldigt mycket och dels bodde jag en bit iväg, när skulle han och jag kunna träffas egentlgien? -En gång i månaden?, för det var inte vad han ville...

Fick sms av honom innan där han skrev att han ville träffa mig men att han fortfarande var lite ledsen över att jag bodde en bit iväg. Hur som helst, jag ska hem till honom efter det att jag har varit och dansat med "Tony 2" i Karlshamn ikväll...

Fan med, jag hoppas inte detta faller pga mitt jobb och pga avståndet... Skit också! Gillar honom!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men det är väl inte 100 mil heller??



Mors lilla olle-teet vet jag inte riktigt vad det är men det är gott. tror att det är köpt i annicas te o presenter eller vad affären heter i karlshamn som ligger bredvid hemköp =)

2008-09-28 @ 16:11:20
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0