Sekreterare sökes!

Jag tror jag snart får stängs mitt konto på match.com! Det är sjukt vad mycket träffar jag får (är uppe i 355 st på fem dagar vilket jag i alla fall tycker är mycket!) och mycket konstiga mail får jag även dessutom!
Stänger jag inte ner det snart får jag nog anställa en sekreterare som går igenom alla mail åt mig och svarar på dom!

Jag har mina iställningar på att jag är intresserad av killar som är mellan 27-33 och bor här i närheten. Okej, visst får jag mail och blinkningar från sådana killar men jag får mycket annat också! Tydligen har medelålders män i Mellansverige en viss förkärlek till mig? Får hur som helst mycket mail från sådana! Vissa av dom är halvt galna; När jag snällt avböjer blir de förbannade och vägrar ge sig! *Skakar på huvudet* Knasbollar!

Usch ja, hade jag varit elak hade jag givit ut mina inloggninguppgiter till er så att ni skulle kunna logga in på mitt konto och själva se vilka män det finns där ute i världen, men jag tänker inte göra det... Det är nästan ibland så att jag bli lite mörkrädd ;o)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att höra att du börjat gå vidare, om inget annat så verkar det vara uppiggande med match.com och en del desperata knäppisar. Men det finns kanske nåt guldkorn också.

2008-09-08 @ 15:39:56
Postat av: Jeanna

Jag är egentligen inte ute efter att hitta någon ny. Behöver vara själv ett tag och bara ta hand om mig själv och slippa tänka på någon annan :o)

Men vem vet, det kanske dyker upp någon ;o)

2008-09-08 @ 15:45:43
Postat av: Maria

Lämnar ett litet tassavtryck på vägen :P

2008-09-08 @ 16:02:21
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Tack för titten, Maria!

2008-09-08 @ 16:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0