Plan B

Okej...så det finns två killar till som jag har pratat med som verkar väldigt trevliga, smarta och charmiga. (Eftersom de har bott lite längre iväg än John hamnade de tyvärr lite längre ner på listan.)

Okej, tjejer! Vill förklara en sak: Jag är inte desperat! Vill bara passa på att ha lite kul!
Omröstning, vilken tycker ni tjejer?

Alternativ 1: "O" - 31 år, ingengör, kommer från Lund, spelar fotboll, inga barn.

Alternativ 2: "T" - 34 år, brandman, kommer från Karlskrona, har en 4-årig son.

(Hihi, är dessa alternativen manliga nog för dig Hille)  ;o)

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med lite dejting :)

2008-09-21 @ 23:26:59
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Mmm, visst är det. Det skadar aldrig att ha lite kul. Tror det är den amerikanska genen i mig, det här med dejting menar jag ;o)

2008-09-21 @ 23:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0