Nattliga samtal

Så för tredje kvällen i rad har jag och Tony nu pratat i telefon i en timme. Han är så lätt att prata med och han är så härlig och rolig! Gillar våra nattliga telefonsamtal!

Imorgon klockan 16:30 ska jag komma hem till honom. Sedan ska vi ut på stan i Karlskrona och äta och därefter ska vi titta på Mama Mia. Han undrade ikväll om jag hellre ville ha en pic nic vid havet imorgon men sedan tyckte han att vi istället kunde göra det längre fram. Hm, gulligt... Gillar killar som antsränger sig och som kommer med förlag! :o) Gillar honom!

Jaha, vi får väl se vad som händer imorgon kväll...

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att du kommer! :)

Hur kommer du dit och hem? Du kan väl samordna dig med Håkan kanske??

Lycka till med dejten idag!!

2008-09-26 @ 06:39:38
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Hejsan Gumman. Jag hade tänkt att jag skulle vara duktig (dvs vara nykter) så jag ska köra. Kan du maila mig Håkans nummer så kan jag prata med honom.

2008-09-26 @ 09:26:23
Postat av: Maria

Jag sms.ar det till dig =)

2008-09-26 @ 21:39:25
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Tack Maria. Sms:et med Håkans nummer kom fram!

2008-09-27 @ 01:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0