Lugn hemmakväll

Det blev en lugn hemmakväll för min del igår. Satt hemma och tittade på två filmer: "Deception" och "ln the land of Women", båda filmerna var helt okej.

Nane ringde även en stund på kvällen och det var trevligt att få prata med henne igen!
Jag saknar dig, Gumman! När du flyttar till Lund hoppas jag att vi kan träffas mer :o) Hur som helst, ser fram emot helgen om två veckor då du kommer till Blekinge!

Tobbe, Jamies kompis, hade tidigare ringt och bett om att få bjuda mig på middag på kvällen. Men jag kände mig inte särskillt sällskaplig och behövde en lugn hemmakväll för mig själv. (En annan gång kanske - han är så sjukt rolig!)

Ikväll är jag hembjuden på fika och film hos Martin i Asarum. Har inte bestämt mig för om jag ska dit eller inte ännu eller om jag ska skjuta upp det till en kväll senare i veckan (känner mig fortfarande seg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0