I really don´t care anymore...

Jag har kommit över K :o) Jag har verkligen gjort det!
Om jag så hade sett honom hångla med ett helt gäng med cheerleaders hade jag inte brytt mig!

Jag har inga känslor för honom längre alls, jag fattar till och med inte nu vad jag såg hos honom från början! Han var alldeles för omogen för mig och det fanns saker hos honom som jag hela tiden inte gillade och som jag hade velat ändra på.

Men, jag ska vara helt ärlig mer er! Innerst inne hade K och jag kunnat få det bra! Om det inte hade varit för vissa omständigheter hade vi aldrig hamnat i denna siutuationen och om inget annat hade vi i alla fall kunnat vara vänner nu. Men nu är allt för sent, alla broarna är brända och det finns inte en chans att han och jag kommer att prata med varnadra igen (tyvärr). Han har visat mig om och om igen att det inte går att lita på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0