Förbannand! Nu jävlar...

Klockan 12:44
Jaha, där fick jag för att jag hade börjat lita på honom igen.

Innan jag åkte hem från K igår bestämt vi att jag skulle hämta honom klockan 11.00 på söndag (R.E.M-konserten börjar klockan 19.00 på Globen).

Nyss ringde K på (på sin lusch) till mig: "Hej, jag har fått problem med att följa med på söndag", sa han.
Jag kände hur ilskan och besvikelsen började koka inom mig: "Du, nu blir jag förbannad! Hej då, K", sa jag och la på luren i örat på honom. (Vilken jävla svikare han är!)

Han ringde upp igen: "Ja sa inte att jag inte kunde följa med utan att jag hade fått problem, jag behöver vara på Jössa på söndagkväll. Om jag betalat för biljetten, finns det någon annan som kan följa med dig?" Jag svarade"Nej, det finns ingen annan som kan/vill följa med! Du är en sådan jävla svikare, K!". Jag bad honom skita i konserten om han nu inte ville. Han kunde ge mig 1050 kr för biljetterna (jag har betalat dom) så kunde vi båda skita i att åka dit. Han förklarade att det inte var så att han inte ville följa med, utan att han hade blivit inbjuden på ett möte på Jössa som han behövde gå på. "Men gå på det da!", svarade jag. "Ge mig pengarna för biljetterna så skiter vi i det!" Han suckade: "Men då missar vi ju båda två konserten. Finns det nu ingen annan som kan följa med så får jag åka med dig så för dom helt enkelt klara sig utan mig." Han suckade igen och man hörde på hans röst att han nog egentligen inte ville åka...

Så det blev alltså bestämt att vi ska åka ihop i alla fall och att jag ska hämta honom klockan 11.00. Fast, ärlig talat är inte mina förhoppningar allt för höga just nu...förvånar mig inte om han ställer in i alla fall...det jävla aset!

Hur som helst, det känns inte så kul att tillbringa en hel söndag med honom när man innerst inne vet att han inte vill. Och jag känner mig inte allt för mycket värd i hans ögon när han vill ställa i konserten för mig pga ett jävla hockymöte!

Tack Gud, för att du gör det här så mycket enklare för mig!
Tack för att du visar att jag inte är värd ett skit i hans ögon!
Tack för att du visar mig att han inte förtjänar mina känslor och att han inte går att lita på. -Jag förtjänar fan så mycket bättre än honom!

Klockan 13:45
Skickade ett sms till K för en stund sedan där jag skrev att vi skulle skita i att åka på konserten men att han fick ge mig pengar för biljetterna. Skrev även att jag var besviken på honom för att han inte ansåg att jag var värd ett hockymöte. (Jag tänker jävla inte åka med honom om han behandlar mig så!)
Han har inte svarat....fucking asshole!

Kommentarer
Postat av: K:s syster

Skit i honom nu.... Han är inte värd dej

2008-09-04 @ 14:00:50
Postat av: Jeanna

"H" är det du som har skrivit? Om det är du, hur har du hittat till min blogg?

2008-09-04 @ 14:13:39
Postat av: Hanna

Ja du.... jag läser Lisas blogg som har länk till Marina och som i sin tur har länk till dej:)

2008-09-04 @ 15:01:33
Postat av: Jeanna

Okej, då är jag med... Blev bara så förvånad ;o)

2008-09-04 @ 15:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0