Efter träffen...

Så, nu har jag kommit hem efter att ha träffat John. Han bjöd mig på middag i Åhus och därefter hamnade vi hemma hos honom där det blev film och efterrätt.

Okej, så han var ingen player. Han var trevlig, charmig och mysig, han var nästan som jag hade förväntat mig. Men...jag kände ändå att han var för gammal för mig. Han fyller 37 i veckan som kommer och han har två barn som är 10 och 7 år gammla. Jag trodde att det inte skulle göra skillnad för mig, men när vi pratade så märkte jag att vi befinner oss på helt skilda platser i livet. Jag tror tyvärr inte att det funkar för mig hur trevlig och charmig han än är. Hm...men han kan dansa, han är lång vilket jag är svag för (194 cm) och han har precis som jag bott i USA. Men...nej...

(Ja, jag vet Hille att du har sagt till mig att jag ska sluta upp med att träffa pojkar och börja träffa män istället! Jag ska, tro mig...det blir bara inte denna mannen förmodligen.)

Men jag hade en trevlig kväll hur som helst ;o)

(P.s. Tack Lillstrumpan för att du ringde och kollade upp mig två gånger under kvällen! Love ya!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0