Dating

Annicka ha roligt åt mig och Jennifer för att vi har börjat dejta. Men, det är faktiskt kul! :o) Jag tar inte speciellt allvarligt på det hela och jag är väl egentligen inte heller ute efter något seriöst. Vill bara ha lite kul! (Annicka, tycker du ska ta ditt förnuft till fånga och prova på!)

Okej, så"brandmannen" hörde av sig igår kväll och ville bjuda mig på lunch den här veckan vilket jag sa "ja" till. Så på onsdag klockan 13:00 ska vi träffas i Karlshamn. Jag håller er uppdaterade ;o)

Hur som helst, när det gäller dejting: Vi har personalfest på Hanöhus den 3 oktober och vi anställda får ta våra respektive med oss. Jag ska ha min "flickvän" med mig ;o) Har inte folket på EBP haft tillräckligt att prata om mig innan så ska de få det nu ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0