American dating

Säga vad man vill om USA, men killarna i det landet vet i alla fall hur dating ska gå till! Måste ju erkänna att jag har saknat den "amerikanska datingen" när jag väl kom tillbaka till Sverige! Amerikanska killar borde hålla kurs för svenska killar ;o)

Hur som helst, nu äntligen har jag hittat någon som har fattat hur tjejer vill bli behandlade och jag får nu (igen) prova på dating a la Americana ;o)

Igår när jag kom hem hade Tony skickat ett jättegulligt mail till mig! Så sött! För en stund sedan ringde han och vi pratade över en timma i telefon! (Me likie.) Han frågade om han fick bjuda ut mig på fredag och hade då lite förslag på vad vil kunde göra som jag fick välja på. Antingen kunde han bjuda mig på middag och sedan en film eller kunde vi ta in på spat i Ronneby, eller om jag inte gillade de alternativen kunde han hitta på något annat. Jag svarade att en middag och en film passade utmärkt så på fredag bär det av till Karlskrona :o)

Äntligen en kille/man som anstränger sig lite och planerar och fixar och som vill bjuda! Han är en riktig gentleman! :o)

Gillade även att han inte försökte med något igår heller på vår träff. Jag fick en kram när jag kom och jag fick en kram när vi sa hej då. Efter "hej då kramen" vände han sig om och började gå sin väg, sedan stannade han, vände sig och och kom tillbaka och gav mig en kram till. Gulligt! Men det var allt...tre kramar och han försökte med inget annat! Den killen har fått många plus i kanten av mig nu! ;o)

Kommentarer
Postat av: Maria

ohoh how nice :)

får väl se vad jag kan hitta i dejtingdjunglen.



förresten! Kommer du på klassfesten?? Klart du ska ;-)

2008-09-25 @ 13:12:05
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Ja, tjejen! Klart jag kommer! Kram på dig!

2008-09-25 @ 13:15:10
Postat av: Marina

hej har du tagit bort inloggningen?

Tack för kommentarerna! =)

Brandmannen du dejtar, det är inte han som är "känd" i K-hamn? lite sliskig..tror han är rakad på huvudet, muskulös, i 35 års åldern...hoppas inte det är han men han kanske är trevlig vad vet jag...hehe

kram

2008-09-25 @ 16:13:41
Postat av: Jeanna

Marina, jag lovar dig att det inte är han som du misstänker. Jag lovar! Men tack för att du bryr dig! o)

2008-09-25 @ 16:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0