Träffade K på jobbet

Efter att jag hade varit hos doktorn igår åkte jag upp till jobbet för att lämna papprena till personalavdelningen samtidigt som jag behövde prata med min chef.  

När jag hade pratat med min chef såg jag Kristoffer ute i rpoduktionen, så jag gick fram och pratade men honom en liten stund. Skit med, han såg så snygg ut och när jag gick fram emot honom började han att le och jag kände hur jag började smälta. (Vi hade inte pratat med varandra sedan han hade ringt i fredags utan bara skickat sms:en i söndagskväll.) 

Jag frågade honom hur mycket han hade druckit när han ringde i fredags, ifall han kom ihåg något av vårt samtal. Han log och sa att han hade druckit en del och undrade ifall det var något speciellt som jag menade att han skulle komma ihåg. Jag svarade att vi kunde ta det en annan dag. Vi pratade ett par minuter och sedan gick jag.

Skit med, han var så snygg och hans leende fick mig att vilja krypa in i hans famn och bara gosa med honom! Fan också! (Jag måste skärpa mig! Kan inte utsätta mig för detta!)  

Kommentarer
Postat av: Maria

Får man fråga varför du är sjukskriven?

2008-10-14 @ 11:30:34
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Har jobbar som en idiot sedan jag började jobba på EBP. Att jobba 55-60 timmar i veckan har ju inte varit ovanligt. Har nu fått diagnosen "utmattningssyndrom" (med andra ord utbränd.

2008-10-14 @ 11:56:01
Postat av: Maria

Hmm.. det är ju inte bra!

Vad är det som du pysslar med där?



Ja, visst är det kul med en o annan nostalgitripp. Kanske inte så bra att göra såna med exen dock ;-)

2008-10-14 @ 13:29:48
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Jag är totalplanerare. Dvs. att jag planerar produktionen för våra kunder samt att jag handlar hem materialet till det som ska produceras till "mina" detaljer. Jag ansvarar i huvudsak för hela Vlovo (Parts, VCCS, Lastvagnar osv.) samt Jaguar. Mycket kund/leverantörkontakt, mycket spring och en jäkla massa möten :o(

2008-10-14 @ 13:37:59
Postat av: Jeanna

Jo, nostalgitrippar kan vara trevliga! Men som du säger, kanske inte alltid så lämpligt med f.d. pojkvänner ;o)

2008-10-14 @ 13:39:49
Postat av: Malin

Jodå. Han verkar bra. Kör säger jag!

Men inte huvudstupa denna gången kanske ;)

Och lycka till.

Puss

2008-10-14 @ 22:32:11
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Jeanna

Hej Nane-Gumman! Jo, jag ska köra på! ;o) Så får vi hoppas att det går vägen! Friskt vågat hälften vunnit! :o) KRAM!!!

2008-10-15 @ 11:55:21
Postat av: Malin

Låter grymt.

Puss!!!

2008-10-15 @ 14:44:49
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Jeanna

Tack älskling!!! Massor av pussar och kramar!

2008-10-15 @ 15:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0