Om veckan som gick

Förra helgen:
K hörde av sig på fyllan tidigt på söndags morgonen. Jag svarade artigt på sms:en han skickade men inget mer. (Annars har vi inte hört av varandra på hur många veckor som helst.)

Måndag:
Var på grupp seans med Cecilia på kvällen. Blev utvald i publiken till att ta tre tarotkort och få ett meddelande angående framtiden. Det mediumet sa stämmde kusligt väl! *Ryser*

Tisdag:
Mailade med K. Tony hade inte alls hört av sig mer efter hans och mitt lilla riliga på söndagen så jag beslutade mig för att totalt skita i honom. Hörde heller inte av mig mer till honom, men det är hans förlust!

Onsdag:
Pratade med K i telefon i en halvtimme. Kom överens om att vara vänner igen. Vid tio-halv elva tiden på kvällen satte sms utbyte igång. Slutade med att han ville komma ner men jag ville inte ha honom hos mig så jag åkte till honom. Hade sex på golvet i köket. Låg sedan och pratade och skrattade i en timme på köksgolvet innan jag åkte hem.

Torsdag:
Tog det lungt. Gjorde inte ett skit på hela dagen!

Fredag.
Var på firmafest på Hanöhus med min "flickvän" Annicka. Oj vad det tisslades och tasslades ifall jag hade blivit lesbisk! Festen var inte så kul, tyvärr. Lite folk och mindra bra musik. K var där och var aspackad. Det slutade med att han ville ha skjuts hem när jag och Annicka åkte kl. 00:30. Det hela slutade med att jag sov över hos honom. Vi låg och pratade halva natten och när han hade börjat nykta till gav jag honom en rejäl omgång som han inte lär glömma i första taget ;o) Mmm, fröken Jeanna lärde den pojken ett och annat trick och knep den natten! Sov över hos honom och åt brunch hos honom på morgonen. Körde hem klockan 13:30

Lördag:
Mådde inte så bra och sov på eftermiddagen. Skulle egentligen på klassfest med orkade inte. Pratade en stund med ingenjören Ola i telefon. Mådde bättre senare på kvällen och stack till Annicka kl 21.00. Hade askul på förfesten med massa dans och sång. (Annicka du måste skicka mig några av bilderna du tog för de var ju bara för fula!) Hamnade sedan på Harrys i Karlshamn. Kom hem kl 03:15 på natten och var då helt slut!

Söndag:
Sov länge på dagen. Tittade på eftermiddagen på några amerikanska TV-serier som jag hade laddat ner. Pratade i en halvtimme med Ola i telefon. Var sedan på buggkurs med "Tony 2" på kvällen och hade det jätteroligt! Oj vad beröm jag får av danslärarna! ;o) Haha, jag säger ju att jag är bra på att dansa! ;o) (Fast i Sverige får man inte skryta om sig själv men jag struntar i det. Skyller på mina amerikanske "gener".)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0